Vítejte !   Přihlášení | Registrace
Hlavní menu
CATIA fórum.cz
Novinky
Seriál CATIA
Obecně o CAD
Novinky ze světa DS
Makra pro CATIA V5
Diskuse
Vytvořit téma
Koncepty
Seznam oblíbených
Soukromé zprávy
Pravidla
Live CHAT
VIP žádost
Základy Catia
Ke stažení
Doporučujeme
Pracovní příležitosti
Reklama a kampaně
O fóru
Nápověda

Bill Of Material

Kompletní přehled příspěvků v tématu Bill Of Material řazený podle data jejich publikace na fóru.

UživatelPříspěvek
Michal

Poslat zprávu | Profil
Datum: 15.2. 2011 | Zobrazeno: 11112x
Konfigurace CATIA:

Text dotazu:
Zdravím, dělám svůj první Bill of Material v Catii V5R19. Používám defaultní Bill of Material, kde tedy není definováno pořadí - pozice a např. materiál dílů. Zatím s tím nějak bojuji, pokud bych chtěl zobrazit číslování pártů podle pozice ve stromu, případně přidat sloupec materiál apod. je nějaká přívětivá možnost ? Omlouvám se za elementární dotaz, ale jsem pořád začátečník...

Michal

Poslat zprávu | Profil
[#1633] | Publikováno: 15.02. 2011 - 12:58
Omlouvám se už jsem na to přišel, Analyze - Bill of Material...Sorry za SPAM..
Michal

Poslat zprávu | Profil
[#1635] | Publikováno: 16.02. 2011 - 09:47
Zdravím, narazil jsem ještě na jeden problém ohledně Bill of Material. Pokud si nadefinuji co chci zobrazit v Bill of Material a k tomu nadefinuji Attribute link do partu viz http://www.catia-forum.cz/forum/topic.php?topic_id=215 pak ulozim a po znovu otevření výkresu vyžaduje update, kde se mi nezobrazí např. definované číslo pozice. Po kontrole Added Properties v partu, tam příslušné číslo je apod., ale na výkese v Bill of Material je jen prázdný sloupec..Nesetkal jste se někdo s tímhle problémem ?
Michal

Poslat zprávu | Profil
[#1636] | Publikováno: 16.02. 2011 - 10:49
Ještě jeden dotaz pokud někdo víte, pokud změním AP203 Formát Bill of Material, tak se mi po restartu Catie změní zpět na defaultně nastavený ? Pokud vytvořím jiný formát po restartu neexistuje...Co dělám špatně...?
Dana Janovská