Vítejte !   Přihlášení | Registrace
Hlavní menu
CATIA fórum.cz
Novinky
Seriál CATIA
Obecně o CAD
Novinky ze světa DS
Makra pro CATIA V5
Diskuse
Vytvořit téma
Koncepty
Seznam oblíbených
Soukromé zprávy
Pravidla
Live CHAT
VIP žádost
Základy Catia
Ke stažení
Doporučujeme
Pracovní příležitosti
Reklama a kampaně
O fóru
Nápověda

Barva výkresového pozadí

Kompletní přehled příspěvků v tématu Barva výkresového pozadí řazený podle data jejich publikace na fóru.

UživatelPříspěvek
Jana Kunčíková

Poslat zprávu | Profil
Datum: 3.11. 2011 | Zobrazeno: 11182x
Konfigurace CATIA:

Text dotazu:
Dobrý den,

už pár dnů se učím používat CAtii, jsem její začátečník ( jiné sw prolezlé skrz naskrz) a nepodařilo se mi změnit barvu výkresového pozadí - standardně bílá. Tato, pro mě příliš ostrá barva, je nevýhodná, pokud celý den kreslím výkresy.

Děkuji za návrhy řešení

Roman Vlk

Poslat zprávu | Profil
[#2363] | Publikováno: 03.11. 2011 - 09:57
nevím zda je něco nového ale pozadi se ve standartni Catii změnit neda.. Jen pomoci makra.. osobně jsem to vyřešil snížením kontrastu na monitoru.
Jana Kunčíková

Poslat zprávu | Profil
[#2364] | Publikováno: 03.11. 2011 - 10:02
na obou monitorech mám 30%, takže bílá není zářící, ale není to ono. Jakým makrem? Dá se někde stáhnout? Spíš jsem myslela, že budu muset někde v systému změnit kód barvy ( zaměnit v celé Catii bílou za černou)
JARDA T.

Poslat zprávu | Profil
[#2366] | Publikováno: 03.11. 2011 - 10:38
Zdravím,

Jedná se o standartně nepřístupné nastavení- v adresáři catie: \resources\standart\drafting\ISO.XML...řádek 3813 a pak ještě na pár dalších (pozadí,detail,hlavní strana...)pokud ale chceš černou pak je třeba přenastvit i barvu pro vykreslování objektů,kót atd...
Ing Jan Cinert

Poslat zprávu | Profil
[#2369] | Publikováno: 03.11. 2011 - 12:51