Vítejte !   Přihlášení | Registrace
Hlavní menu
CATIA fórum.cz
Novinky
Seriál CATIA
Obecně o CAD
Novinky ze světa DS
Makra pro CATIA V5
Diskuse
Vytvořit téma
Koncepty
Seznam oblíbených
Soukromé zprávy
Pravidla
Live CHAT
VIP žádost
Základy Catia
Ke stažení
Doporučujeme
Pracovní příležitosti
Reklama a kampaně
O fóru
Nápověda

Problém s polohováním modelu

Kompletní přehled příspěvků v tématu Problém s polohováním modelu řazený podle data jejich publikace na fóru.

UživatelPříspěvek
tochr

Poslat zprávu | Profil
Datum: 30.12. 2011 | Zobrazeno: 10018x
Konfigurace CATIA:

Text dotazu:
Dobrý den,
jsem začátečník a už se mi párkrát stalo že jsem při přpínáním mezi jednotlivými scetch ve stromu jaksi docílil toho že při použití zoom nebo natočení se mi zvětšuje nebo posouvá strom a ne samotný model. nevím jak to přepnout zpět abych si mohl libovolně nastavit polohu a velikost modelu. Vždy to skončí zoufalým zpět zpět což v tomto případě také nepomůže. Musel jsem nějakou náhodou nebo kliknutím mimo něco změnit v nastavení nebo co, ne a ne přijít na to kde a jak. V tomot případě se změní zabarvení modelu na tmavě šedou barvu.....?!?
moje druhá otázka je potom zda je možné změnit velikost mřížky ve skicíři, při velkém zmenšení by se mi hodily čterečky menší.

díky

bingis83

Poslat zprávu | Profil
[#2516] | Publikováno: 30.12. 2011 - 10:05
Dobry den
To je tym, ze ked ste sa pohyboval po strome ste klikol na jeho cast. Na tu ciarku vedla nazvu jednotlivych funkcii. Napriklad na rozvetvenie skicara. Potom sa pri zoome alebo posuve zvacsuje alebo posuva strom. Staci kliknut spat na tu bielu ciaru v strome, napriklad pod skicarom a hned sa zmeni farba pozadia a modelu zo sedej na povodnu. Nebolo zmenene nastavenie :o)
A k tej mriezke. Da sa to nastavit v nastaveniach Tools – Options – Mechanical Design – Sketcher - Grid a tam sa da nastavit velkost mriezky